Monday, May 31, 2010

Demi mereka, semua 'OK'!

Hari ni masuk bulan baru, bulan Jun. Aku belum bangun tido mak aku dah call. Dah dapat arahan baru utk dilaksanakan hari Jumaat ni. Technically, not directly from her tp drp kakak aku. Balik2 aku, balik2 aku. Fine.

Tengok jam dah hampir 11pagi. Teringat ada someone janji nak datang hari ni. Memang aku nanti2kan kedatangannya. Tp kenapa dia tak call pon lagi? Jadi datang ke tak? Macam biasa aku la yg kena call dulu. Hampeh!

Panggilan dijawab tp katanya sampai dlm 1 jam lagi. Masih di rumah ada ahli keluarga yg tak sihat. Aku yakin sangat yg 1 jam dia tu adalah lebih kurang 1 round fiem The Bounty Hunter yg aku baru tonton Khamis lepas. Memboringkan!

Dan tak mustahil yg someone tu akan berubah fikiran dan menukar rancangannya. Sebab dia ni suka berfikir guna emosi. Lantak kau la. Tp aku akan berasa kesal sbb aku jgk yg kena terima semuanya...

Aku ditakdirkan utk mengikut je perintah org, rancangan org, availability org dan semua yg berkaitan dgn hal ehwal org lain. Hidup aku sendiri jatuh no.2 u ols. Tuhan memang sayangkan aku.

No comments: