Tuesday, June 8, 2010

Birthday Treat vs Bought Own Birthday Present

Akhir-akhir ni aku suka luahkan beberapa perkara di blog dan bukan di Facebook. Dalam FB tak privacy. Blog ni takde la privacy sgt. Tapi rasanya aku sorang je yg baca blog ni. So takde hal la aku nak kutuk sapa pon kat sini.

Tadi aku gi Emperial Shopping Gallery kat Subang (near Subang Parade). First time aku gi tempat ni. Iswarni gave me a birthday treat. Kitorg makan kat Italiannies. Aku tak berapa suka pasta & pizza ni sebenarnya. Tp dah org nak belanja, aku pun ikut je la. Raina and Farah pun join skali.

Sebelum tu, aku sempat beli CD Taylor Swift album 'FEARLESS' for only RM29.90 (Malaysia Edition) kat Speedy Video. Ada 16 lagu, semua best. Aku rasa sgt enjoy bila dengar muzik dia. Kira mcm beli birthday present utk diri sendiri la. Huhuhuk..

Balik rumah dah 11.30pm tak sempat tengok Desperate Housewives. Sapa tahu bila dia punye rerun? Tolong la bagitau aku boleh aku standby. Tp aku seronok mlm ni sebab dapat menonton CHUCK tanpa gangguan (walaupon TV2 so outdated, AXN dah main lama da..)

Err.. aku nak upload gambar birthday celebration td, tp malas la plak. Ngantuk.. Lain kali la ye. Aku sorang je yg tengok pon..

No comments: