Monday, June 14, 2010

I'll be missing you!!

Tak tahu aku camne nak mulakan. Tp aku akui yg aku agak tersentak dgn hakikat yg seorang sahabat beritahu aku yg dia dah bertunang during his birthday April lepas. Aku tahu dan aku sedar yg aku tak pernah impikan dia sebagai teman hidup aku tp bila dia officially engaged with someone aku rasa spt aku telah kehilangan dia. Selama ni dia saje tempat aku mengadu kesedihan aku when I had argument with my husband. He was there when I was in need.


Aku terpaksa terima hakikat ni. Everyone needs to move on with their life. Aku doakan semoga dia bahagia bersama pilihan hatinya yg belum sampai 6 bln dia kenal tu. (Means he decided to settle down after I get married last December??? OMG!!) And the best part is that the girl is a family arrangement. I'm glad that he's being a good son to his parents and he treats the girl so nicely.


Aku harap dia takkan lupakan aku. Aku doakan semoga dia bahagia. He deserves to be happy. And as a friend, I'm happy for him. We remain FREINDS.. friendship ever after.. I hope.

3 comments:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

cikgu shah ker u olz?

Ely Karella said...

Cikgu shah??!! Pleaseee la. My old friend jgk, tp jantan straight la of course. His name is Harry..

The Author said...

Bila U kahwin?????