Wednesday, August 13, 2008

Jiwe Kacaw

Hola everybody..

Mesti korang tak perasan sangat kalau blog aku ni dah berhabuk dan bersarang segala spesis labah-labah dan taratula. Al-maklumlah blog aku ni bukannya ada ramai pengunjung. Yang kebetulan terperasan aku ada blog je yang sudi singgah. Hari ni entah macam mana terbukak lak hati aku nak kongsi cerita aku yang boring ni dengan korang semua. Sebenarnya reason aku tak update blog selama sebulan setengah ni ialah disebabkan kamera fon aku yang rosak LCDnya. Takde gambar aku nak tepek. Aku tak leh la kalo update blog takde gambar.. rasa cam tak syok je. Aku takde kamera lain selain kamera fon aku tu.

Buat masa ni aku pakai henpon baru tapi yang paling murah di pasaran untuk sementara waktu. Walaupun murah tapi aku suka pakai sebab ada torchlight. Bila-bila aku dalam kegelapan torchlight henpon tu la yang akan menemankan aku (tu pon kalo teringat nak caj bateri ler..). Ye la.. nak ganti LCD tu je dah RM180. Aku beli henpon old school ni baru RM120. Baik aku beli henpon baru dulu. Esok dah dapat duit dari langit aku repair la henpon aku yg lama tu. Hihihi..



Emm.. hari ni aku rasa sungguh tertekan dengan sikap boifren aku yg 'genius' tu. So utk meredakan tekanan jiwa yang sangat dahsyat ni aku decide utk merehatkan minda aku ni dengan memandang pemandangan yang indah-indah pada desktop aku. So aku telah pilih gambar saujana mata memandang kat bawah ni... Cantek tak? :)


Gambar yg dicedok dari facebook. Harap2 tuan punye gambar x kisah. Aku pun da lupa sape tuannya.


Bila aku pandang gambar tu aku rasa macam kat kampung halaman aku plak. Walaupun kampung aku takde padi tp dekat2 dgn kampung aku tu ada la sawah padi yang tak pernah jemu aku pandang setiap kali aku berada dalam perjalanan balik ke kampung. Uhuk2..



2 comments:

eleza737 said...

fuyoo enpon.. dahsyat... ;)

mai laa ke blog aku.. ade hadiah utk ko..

Abby ♥ said...

rilex rilex, Jeff tu mmg genius, ko tgk la pemandangan, takpon ko print gambar pemandangan pastu ko tampal kat dinding bilik ko, huhu