Tuesday, December 2, 2008

Sunday Lepak @ Bangi



Mak aku siap tapaukan makanan utk Jeff


Pastu dia belasah pulak kuey teow soup ni..


Ahad lepas lepak kat Bangi Kopitiam dengan Jeff. Tempat ni tak silap aku owned by Kid Search. Best gak tempat ni. Interior decoration simple but interesting! Makan pun sedap. Servis pun bagus dan cepat. Kalau nak tau lebih lanjut pasal Bangi Kopitiam ni klik sini.

Mak and kakak aku gi rumah cousin aku kat Nilai Springs. Malam lepas Maghrib baru aku balik.
Puas hati aku dapat dating dgn marka ari ni.


4 comments:

Abby ♥ said...

huhu, bila mak ko nak masak tuk aku wei, hehe

Ely Karella said...

meh le datang bangi..
hehe

Zunaidi Dali Great Eastern said...

nmpak sedap la yg u mkn itteww..

Ely Karella said...

sedap gak kuey teow sup tu, adie. meh le dtg lepak sini sekali-sekala.. :)