Saturday, November 29, 2008

Let's shape up!


Aku ikut Jeff gi kedai Buy, Sell, Trade kat PJ ari tuh. Ternampak alat pecahkan lemak ni kat sana diorang jual RM150 je. Condition masih baru lagi walaupun jual as second hand goods.

1st time aku pakai terus demam esoknya. Terkejut kot.. apa taknya sekali on duration 10 minit je tapi aku tekan lagi ulang2 pakai sampai 1 jam setengah. Terus panas dahi aku. Huhu..

Sejak baik demam aku belum pakai lagi benda ni. Tunggu masa yang sesuai.. hehehe.. :P





4 comments:

eleza737 said...

muahahaha nak pinjammm!!!

Ely Karella said...

hahaha... meh le lepak umah aku. sorang bawak 1 alat kita bukak gym. :)

Zunaidi Dali Great Eastern said...

berkesan tak u rasa????

Ely Karella said...

emm tatau la.. pakai bnyk kali baru nmpk perubahan kot.

i rasa walaupun pakai benda tu still kena jaga makan jgk. kurangkan lemak dan karbohidrat baru betul2 berkesan.