Monday, November 24, 2008

Digimon Wannabe?



Hmm.. korang tengok la anak sedara aku ni. Nama dia Nazhan. Cuba perhatikan costume dia.. :)

Minggu lepas aku berulang-alik shah alam - bukit mahkota (bangi) sebab temankan mak aku jaga cucu kesayangan kat sana. Kakak dan abg ipar aku kena pegi kursus seminggu.

Kat sana aku dan mak aku memang tak de chance la nak tengok channel tv lain sebab Nazhan ni suka sangat tengok astro ceria. Kalau kitorang tukar channel lain memang naik antu la budak bertuah ni. Tension aku.

Yang aku pelik sangat tu, tiap kali anime Digimon kuar kat tv mesti dia ikut sama menyanyi theme song sambil pakai costume mcm kat gambar ni. Pakai towel lilit kat badan and letak sayap rama-rama kat dalam baju bahagian belakang. Sayap rama-rama tu sebenarnya bekas tempat taruk water colour. Lama-lama kembang le kolar baju tu...



No comments: