Friday, November 21, 2008

Bought Nokia 6500s

Semalam aku trade-in henpon Nokia 6288 aku and beli henpon baru Nokia 6500 slide. Aku tak plan pon nak tukar henpon tp bila tengok lama2 rasa nak beli pulak. Lagipun henpon 6288 tu dah bengong sikit. Trade-in pun laku RM250 je.. mula2 dia nak amik RM300 tapi bila dia tengok 3G tu tak function tros kena diskaun RM50 sebab kena ganti ribbon. :(


Aku kena top up lagi RM570 skali dengan upgrade flash card to 1GB. Adehh.. kempis poket aku bulan ni. Sakettt... :(

Oh by the way aku ada miniSD 512MB baru lagi belum pakai nak jual. Aku beli hari yang sama sebelum aku trade-in henpon lama aku. Kalo ada sesiapa nak boleh call aku. Aku jual RM30 je.


2 comments:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

ala..mane the real thng???

Ely Karella said...

xde kamera la nak amik gambar phone tu :(

later la, k?