Monday, November 24, 2008

Molestation


Haa.. korang jangan marah ekk. Hari ni aku nak masukkan entry yg sepatutnya aku buat bulan lepas tapi tertangguh sebab takde masa. Hehe.. u all baca je lah ye..

Ada 1 malam ni bulan lepas.. aku ingat lagi malam tu malam Jumaat housemate aku si Radiah aka Rad ajak makan Pizza Hut kat Bukit Raja. Aku sebenarnya tak minat sangat makan pizza tapi sebab boring aku pun pegi la jugak.

Habis makan tengok jam dah pukul 10.15pm. Rad ajak masuk Jusco supermarket nak beli some detergents katanya. Aku pun ok je la sebab aku pun memang nak beli fabric softener. Masa tengah pilih-pilih barang tu aku terperasan ada sorang mamat India ni asyik round2 kat tempat kitorang tgh cari barang tu. Kat tangan dia ada sebotol Heineken mungkin baru dibayar sebab dah masuk dlm plastic bag Jusco. Aku dah rasa tak sedap hati sebab dia macam nak lalu dekat-dekat dgn kitorang. Tp aku tak cakap apa-apa lagi kat Rad, cuma fikir dalam hati je.

Pastu aku and Rad berpecah.. dia gi cari benda lain kat section sebelah. Tinggal aku sorang tp dlm hati aku kena ambik langkah berjaga-jaga. Aku bleh tak terfikir lak nak bgtahu Rad. Tak lama pastu Rad datang balik .. tengok ok je, fuhh lega aku.

Pastu kitorang pilih-pilih barang lagi.. tak lama pastu tiba-tiba je Rad menjerit.. "hey!! apa ko buat nie??!!" Aku toleh tengok2 mamat India tadi tu dah raba dia. Hmm apa yg terlintas kat fikiran aku terjadi jugak akhirnya. Pastu dia gi pukul2 mamat India tu kat bahu. Aku pun dengan badan yg menggigil aku jerit panggil security. Mula2 security tu suruh mamat tu blah je pastu ada sorang lagi security panggil balik gi jumpe dengan chief security.

Suspek buat2 bodoh bila security nak halau dia.

Kat dalam bilik chief security, mamat tu dan2 je jadi bisu.. buat2 tak bleh cakap. Chief security soal pun dia tak bleh jawab. Padahal sebelum tu Rad kata masa dia away drp aku kat supermarket tadi mamat tu ada tanya dia something dalam bahasa Melayu. Obviously dia memang boleh cakap! Eeeiiii geram lak aku dengar, rasa nak luku je kepala dia. Dah la 1 dokumen ID pun dia takde. Dalam poket dia cuma ada syiling RM0.80 je. Chief malas nak layan tros call polis dari IPD Klang.


Tiba-tiba lak jadi bisu tak bleh cakap! Sepuk skali kang..

Guna sign language tak larat...


Mamat ni kenyang makan penyepak dari Rad dalam bilik chief security.

Polis pun sampai...

Tak lama lepas tu polis pon sampai. Kitorang pun diarahkan untuk buat police report. Kat balai, mamat ni rupanya Sri Lankan (PATI) bukan org tempatan. Mati2 le kitorg ingatkan Indian. Polis pon aku nampak dok sepak2 mamat tu sebab tak nak bukak mulut masa kena soal.

Rad tengah buat police report

Lepas lodge report, kitorang kena gi jumpe ada sorang sarjan perempuan ni (lupa nama dia) bahagian Gangguan Seksual kat blok lain. Sarjan tu bagi option kat Rad samada nak teruskan atau gugurkan kes (tarik balik report). Kalo nak teruskan kena buat medical check up within 24 hrs, naik turun mahkamah, etc. So since mamat sengal tu akan tetap dihantar balik ke Sri Lanka bawah akta PATI, Rad pun buat keputusan utk gugurkan kes sebab dia sendiri pun busy dengan exam and masalah kesihatan (nak operation 21 Nov).

Sarjan tu pun turun ke balai nak tengok suspek. Aku tak sangka lak kalo sarjan tu pun tunpang sekaki nak hempok mangkuk tu. Sampai je kat tempat suspek kena soal siasat, nahhh kau pang pang pup pap kena sepak dengan buku hard cover dengan puan sarjan. Perghhh brutal gile aku tengok sarjan tu. Sesuai la dgn badan dia yg agak berisi tu walaupun bertudung. Yeah hidup kaum wanita!! Hehehe..

Rad tengah tarik balik report

Settle semua urusan kitorang pun balik rumah. Sampai rumah dah 1.30am. Hmm tak pasal2... Seb baik mangkuk tu Sri Lankan kalo org sini memang takde chance la kau bleh lepas camtu jer...


Pengajaran! Berhati-hati dengan tingkah laku aneh lelaki yg tidak dikenali.






6 comments:

Hugo Rebelo said...

very interesting your blog.
see you soon


http://coresemtonsdecinza.blogspot.com

Abby ♥ said...

muahahhaahahha, seb baik bukan ko kena, kasi debik sekali, tgh horny kot mamat tuh

Zunaidi Dali Great Eastern said...

drama nyer u olz..

slmt bukan u.. :P kalo tak, sure mampos mamat keling tu jepp u keje kan..

kannnn..

Ely Karella said...

haha.. tau takpe.. ;P

Anonymous said...

whoaa... nice+terrified story la kak.. but, what the mole station means?new vocab nih...
btw, take care la smua kaum hawa, ok?
sian Rad. xbg comment k kt sni>?
hu3...

Anonymous said...

Hi!

I'm sorry for what have happened to Rad. Thanks God, she's safe. It's a good move to lodge a report. Nice job girls!

Some how, on one thing here I'm not quite agree with. You guys (including the policewoman) shouldn't hit the guy. Ya, he's a bad guy. But let the justice do that part. Don't you think so. It's not humanistic.

I'm very disappointing on how people treat other people. We should treat people the way we want to be treated.

Just my two cents.