Saturday, November 29, 2008

Hopefully it will works on me!

Sebelum raya puasa ari tu, aku dgn Jeff ada gi jalan-jalan kat area bandar Klang tu. Singgah jap kat satu kedai jam ni.. kedai ni authorised dealer for SEIKO and CITIZEN watch. Memang otai la kedai dia ni. Pandai layan customer lak tu.

Mula-mula kitorang cuma nak survey harga jam SEIKO dia je. Murah gak la compare dengan kedai lain. Pastu bini dia plak promote Chinese tea dia. DIa kata dia dah amalkan minum teh tu dekat 20 tahun. Aku heran gak brape sebenanya umur dia ni.. tengok muka macam muda lagi. Sekali dia bukak cerita umur dia dah dekat 50 daaa... Awet muda siottt. Aku and Jeff pon apa lagi termakan la cakap dia.. bleh buang toksin la, lemak kat perut la.. Jeff beli 2 jenis.. 1 yg mcm kat gambar bawah ni (utk aku) and 1 lagi yg special punye .. yg dah perap dekat 2 tahun.. memang teh cina yg paling power la.. harga pon RM120. Yg aku punye tu cuma RM60 je. Pastu Jeff belikan dia nye teko skali utk aku. Dapat dia nye cup free 2 biji tp Jeff amik sume. Aku pun malas nak guna cup tuh.

Teh ni 1 sukatan bleh guna sampai 6 kali bancuhan.


Teko tanah liat ni harganya RM50 kalo tak silap aku. Tq sayang!.. ;)


Balik rumah aku try la minum teh ni. Pergghhh... payau giler dia punye rasa. Tapi nak cantik, nak nampak muda 10 tahun and nak jaga body punye pasal kan.. telan je la.






No comments: