Wednesday, June 25, 2008

My favourite brand

Aku suka sangat dengan brand Adidas. Banyak dah aku invest duit aku kat adidas. Antaranya kasut-kasut kesayangan aku ni :

Haa.. Ni la dia kasut adidas aku yang pertama aku beli. Masa tu tahun 2004. Kasut ni untuk main futsal (indoor : turf). Tapi aku tak aktif main futsal so aku sesah je kasut ni untuk semua aktiviti luaran aku. Masa ni aku tak berapa pandai jaga kasut so kasut ni mula mereput lepas 2 tahun aku pakai. Walaupun condition dah tak tip top tp still masih sedap pakai masa aku training futsal baru2 ni. :)



Ini adalah kasut adidas kedua yang aku beli. Kasut ni aku beli tahun 2005 dengan harga RM80 je. Kalo market price masa tu RM289. Almost 70% discounted. Aku beli ni masa warehouse sale kat shah alam. Seb baik ada saiz. Best giler masa tu aku borong baju, stokin, windbreaker suit, t-shirt. Aku dapat tahu warehouse sale ni adidas buat 3 tahun sekali je. Kalau ikut perkiraan tahun ni maybe ada 1 lagi warehouse sale. Kalau ada la kan.. :




Kasut sneakers ni pulak adalah kasut adidas aku yang ke-3 aku beli. Baru je beli akhir tahun lepas kat Al-Ikhsan Metro Point Kajang. Aku suka pakai kasut ni sebab dia ringan giler. Rasa cam tak pakai kasut. Aku jarang pakai kasut ni sebab dia kaler putih. Sedih aku tengok kalo dia kotor.






Ni la kasut adidas yang aku selalu pakai.. Adidas Good Year. Kasut ni dah season.. tp bagi aku makin season makin best lak pakai. Kasut ni aku beli kat kedai Planet Bundle kat Seksyen 7 Shah Alam. Dia bukak harga RM95.. tawar punye tawar akhirnya dapat la gak beli dengan harga RM50. Terer tak aku? Hehe..


4 comments:

eleza737 said...

waaaaa mentang2 mila adidas..

lantass entry adidas didahulukan.. ;)

neway aku ade 2 kasut adidas..

satu ori satu downtown mali.. hik hik hik..

Zunaidi Dali Great Eastern said...

mila adidas sponsor ke???

bucuk la kacut cik eli


:P

Ely Karella said...

hehe.. aku pun x tahu menahu psl sponsor tu.. yg pasti mmg aku minat adidas. minat giler!! huhu.

my kids said...

gua pun ada adidas goodyear he he he...mahal beb...tp memang berbaloi...beli time nak buat convoi malaysian book of record dulu....ha ha ha kebetulan time tu sponsor our tires..