Wednesday, June 25, 2008

My first entry

holla everybody!

Akhirnya aku bukak jugak satu blog yang aku sendiri tak tau ada ke tidak pembacanya. Mungkinkah ia hanya akan jadi satu blog yang syok sendiri sekadar melepaskan geram, marah, happy, nervous, etc.? Uh, do I care bout that? Yang pasti blog telah tercipta. Apa terjadi, I'll continue my writing sampai aku rasa nak stop sendiri.

Kalo korang nak tahu aku taip first entry ni sambil tengok CSI Las Vegas the season finale. Aku memang peminat setia siri CSI, CSI: Miami, CSI: New York. Ingat lagi kata-kata arwah MC , "AXN tu tak idup kalo takde CSI". (Arwah pun penggemar setia CSI but more to Horatio Cane's blues.. aku prefer Gil Grissom punye team.) Apa yang best pasal season finale CSI Las Vegas malam ni ialah ending of the story yang mana Detective Warrick telah ditembak di leher oleh pegawai tinggi LVPD sendiri selepas dia (Warrick) terlepas daripada dakwaan membunuh Lou Gedda, seorang lagenda samseng. Aku tak sure Warrick mati or tak.. kena tunggu next season la jawabnya. (Eric Delko CSI Miami pun pernah kena shoot, thought he will die but he still alive instead untill now).

Ok, eventhough I'm the CSI fanatic tapi aku takde la nak citer pasal CSI je tiap2 minggu. Dalam blog aku ni aku tak hadkan kepada isu2 tertentu. Dan sudah pasti blog ni lebih berkisar kepada kehidupan aku of what I've been through dalam mematangkan lagi pemikiran dan menambahkan pengalaman hidup di dalam dunia yang semakin mencabar ni. And FYI, I'm not very good in writing. Sometimes kalo aku ter'lost' vocabulary apa yang aku akan buat adalah aku akan tepek je gambar .. then korang interprete la sendiri ye. Huhu...



2 comments:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

wah..tahniah on the blog


me the 1st comment???


WOW!!!!

AZ at Work said...

tahniah tahniah

welkam to the blogging world. :D