Sunday, June 29, 2008

Happy Birthday, Mrs. Dalton!


Sori Mrs. Dalton sebab terlewat wish walaupon aku tahu kau tak tahu akan kewujudan blog ni. Kalo kau tau pon tak mungkin kau ada masa nak baca.. Huhu. Tahun ni nampaknya NingClix takde buat apa2 celebration untuk Ning's birthday. Walaupun aku sebagai Presiden NingClix aku sendiri dah kureng minat nak bergiat aktif dengan keje2 welfare ni (sori Mr. Manager!). Bukan aku tak nak.. tp aku fed-up dengan sikap certain AJK yang tak bertanggungjawab dengan masalah yang diorg sendiri create. Vunguks tol!

So sempena birthday Ning tahun ni aku nak recall balik previous events yang pernah aku organised sejak tahun 2005 untuk sambutan harijadi Ning.



TAHUN 2005






Training session



Sambutan hari lahir Ning yang ke-30 diadakan pada 3 Julai 2005 di Xtion Paintball, Bukit Jalil. Nama event tu "NingClix... HotShot! 2005". Tak dapat nak cakap betapa bestnye kitorang main paintball dengan Ning. Tujuan kitorang ajak dia main paintball ni nak buli dia sebenanya. But unfortunately she didn't even get shot! Adehh..



Thank you Ning for chilled up my day :)





TAHUN 2006

Tahun 2006 plak NingClix wat barbeqeu party kat pool side kondo Iswarni kat Puncak Prima Galleria, Sri Hartamas. Kalo tahun 2005 buat belated birthday party tahun ni kitorang buat in advance lak (25.06.2006). Lepas makan2 and amik gamba we were heading to GSC Mid Valley menonton filem Scream 3 (thanks Ning and Iswarni for the movie treat). Before that sempat Ning belanje kitorang semua makan aiskrim Hagen Dasz. Thank you Ning (walaupon I lebih prefer Baskin Robbins). Yanie protege Ning pon ada join skali. Masa nak balik tu kitorang hadiahkan dia necklace utk b'day present. Takde idea nak bagi apa.. Hope she liked it!

TAHUN 2007

Kali ni sekali lagi kita buat in advance (24.06.2007) sebab birthday Ning jatuh pada hari Rabu. Kitorang buat makan tengahari kat Restoran Rebung owned by the very 1st Malaysian astronault Dr. Sheikh Muszaphar Shukor and his partner Chef Ismail. Makanan urmm.. boleh la. Bukan taste aku sangat.. oppss! Aktiviti lain ada karaoke dan present giving to Ning. Setiap fans yang datang diwajibkan bawak present. Cuba teka aku bagi hadiah apa?


Sumbat chocolate cake ke mulut Diva.. hahaha!




Bawalah daku ke angkasa.. hahaha...




Korang tengok la gambar sebelah ni. Tu la hadiah daripada aku untuk birthday Ning tahun lepas. Caricature Ning with her Persian cat name Teddy. Harap-harap Ning suka. NingClixers lain ada yang bagi chockle, cd Mariah Carie, Mont Blanc perfume, aromatheraphy candles, chocolate, etc. Event kali ni dapat liputan daripada Media Hiburan. Terima kasih kepada wartaran bro Shaharil Shaharudin yang sudi datang hari tu. Yang paling best aku dapat bergambar dengan Dr. Sheikh Muszaphar. Kebetulan dia ada lak masa tu. Once in a lifetime punye peluang nih! Chef Ismail lak sibuk mintak kitorang organise cooking competition kat restoran dia nak kasi sponsor minyak masak Sri Murni katanya. Dengar dia nye proposal memang best tapi pikir2 balik rasa malas lak. Bukan apa nyah, mak dah penat ok. Mintak mahap banyak2.




* Pics credited to halimisaidi



4 comments:

Abby ♥ said...

Hepi Buffday Ning
Semoga panjang umur murah rezeki sora meletup
Huhu

Zunaidi Dali Great Eastern said...

:P

Judd said...

wahh.. dah ada blog ke??

ala, xde celebration ke.. huhu..

Ely Karella said...

ningclix nak celebrate tp Ning syik bz jer... nake buek camno?