Thursday, September 11, 2008

Damages

Nokia 6288

Mula-mula, LCD henpon aku aku rosak. Aku biarkan jer.. Tunggu duit masuk baru aku repair. Now dah masuk 3 bulan lebih! Bila nak dapat payment aku nihh???

Baru-baru ni kereta aku lak stop tengah jalan sebab timing belt putus. Camne bleh putus lak ni? Aku baru pakai 27,000km lepas tukar ari tu. Mekanik tu kata aku tak pernah tukar. Tengkorak kau!! Darling aku yang maintain kereta aku dengan gigih skali. Aku sendiri yang pegi hanta kreta kat workshop masa nak tukar timing belt tu. Sape yang aku nak salahkan sekarang ni? Tak pasal2 aku kena RM550. Tak bayar karang patah kaki lak aku ni. Seb baik darling aku yang baik hati tu tolong bayarkan. Mana dia korek duit aku pun tatau.

Adehh kalo benda lain putus bleh gak aku sambungkan ..
tp kalo dah camni nak sambung dgn ape? :(

Sekarang jam Adidas aku plak buat onar. Bleh plak time2 ni tali dia nak putus. Adooii.. Apsal tak lepas raya je ko putus? Aku ni beli jam cap itik ke apa? Typical boutique watch betol. Berasap je telinga aku ni. Seb baik ada 1 lagi jam Adidas...


Adidas 10ATM

Jam ni aku dah pakai sejak 2004 dan aku memang pakai dengan begitu lasak dan tak pernah rosak. Memang berbaloi aku beli jam ni.

Actually aku ada banyak lagi jam tangan tapi yang 2 ni je aku suka pakai. 1 lagi jam Casio yang abang aku bagi zaman sekolah dulu dah kena curi masa kreta kena pecah Disember lepas. Apa la malang nasib aku ni kan? Kena mandi bunga kot ni..

Semua kerosakan2 ni aku hanya boleh fix in bila dah dapat payment aku yang aku tunggu sejak 3 bulan lepas ni. Nak dekat raya ni lagi la nak pakai duit. So sesiape yang berkenaan kalau terbaca entry aku ni sila la bayar duit kami tu dengan segera ye. Nak buat projek lain pun dah abis modal dah ni. Korang je masyukk takkan kitorang nak makan asap kot? Lu pikir la sendiri..

No comments: