Thursday, September 25, 2008

Ramadhan Buffet @ MBSA

The advertisement


Rabu lepas masa cuti Nuzul al-Quran sempat la aku bukak puasa dengan geng2 Kelana Jaya (Abby, Nurul, Saint, Kak Nina). Disebabkan aku dah ada breakfast appointment earlier ari ni dengan Harry member lama aku so aku ajak je Harry buka puasa dgn kawan2 aku since kitorang pun tak tau nak makan kat mana.


The buffet location


Abby suggest makan kat MBSA.. Buffet dia cuma RM 19.99 nett per pax. Aku tak ambik nasi.. Bantai lauk jer.. and desserts.. also laksa. Tu pon kenyang giler. Kitorang yang paling last blah dari situ. Borak-borak sakan la kan.. apa lagi. Kul 9 pm chow, aku ajak Harry pekena teh tarik dulu sambil borak2 lagi pasal keje baru dia...


The appetizer, main course, desserts.. etc.



The friends of Kelana Jaya - Shah Alam





1 comment:

Abby ♥ said...

bestnya mkn buffet, kihkih, tp arituh xde ketam laks