Friday, September 26, 2008

My New Car Fragrance


Korang tau tak apa benda yang tergantung kat dalam kereta aku tuh? Kalo korang tak tau, aaa tu la dia 'air freshener' ala-ala pokok pine gitu. Air freshener ni perisa cherry. Ni 1st time aku jumpe air freshener cenggini. Tak sangka lak dia bole kuarkan bau wangi.

Actually air freshener ni aku dapat free je. Client aku yang bagi. Dia bagi 2.. 1 untuk aku and 1 lagi untuk Jeff. Dia supply benda ni untuk well known supermarket and hypermarket kat seluruh Malaysia nih. Market price RM7, imported from The USA. Kalau nak suruh aku beli mintak maaf la ye. Seboleh2nye aku takmo support barang US nih. Baik bubuh daun limau purut je dalam kereta drp kena beli barang depa. Huhu ...

2 comments:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

ala..ade je la..mcm 2 bentuk lagi..

eleza737 said...

aaaaaa mintak lebey.. kasi kat aku satu.. huuhuhu..

slamat ari raya ely..
maaf ahir batin :)