Monday, September 15, 2008

Wake Me Up When September Ends

Aku frust betol dgn keadaan diri aku sekarang. Rasa down sangat.. Main reason of course pasal payment yang masih tersangkut kat company E*CO*P CONSTRUCT SDN BHD tu. Dah lebih 3 bulan since aku submit claim ari tuh. Selagi duit tu aku tak dapat selagi tu la fikiran aku kusut, mental aku berserabut, mentol IQ aku terbakar, kepala aku sakit, badan aku lemah. Job lain pun tengah slow sekarang nih. Dah la bulan puasa, menderita je aku tengok orang shopping raya. Nak pinjam duit kat mak aku alahaii segan lak aku rasa, hutang lama tak bayar lagi.. dah ribu riban aku kelepet dia. Adeh.. tension aku la... rasa nak tidooooo je sampai hari raya nanti. Bapak aku dah selamat tido dulu tak bangun2 sampai bila2. Sedih tol rasa.. ;(

Marah tol aku nih.. Grrrr...!!


Rasa nak debik je muka org yg cari pasal tu!!