Thursday, September 25, 2008

Finally.. The pair's found



My new baby..


Cantik tak kasut nih? Beli kat Second Choice Shop, Seksyen 13. Brader tu tolak kat aku RM30 je. Brand Clarks tuhh.. Dah lama aku teringin nak pakai kasut camni. Merasa gak aku.. :)


Ini memang kasut pompuan ye.. :)

Actually aku dah beli kasut ni 3 bulan lepas. Tapi masa tu cuma kasut belah kiri je yang ada. Belah kanan tatau mana pegi. Pastu brader tu janji nak cari lagi sebelah sebab aku dah bayar abis.. kira nak sangat la kasut tu. Kalau tak jumpe lagi sebelah memang aku frust betol la.. seb baik jumpe gak akhirnya. Alhamdulillah...


Susah beb nak cari kasut camni..

Dapat je kasut tu tros aku gi hanta kat cobbler kasi repair apa yang patut. Kena RM20 jer.. Tali pon nak kena tukar sebab dah tak elok. Tak sempat lagi nak cari tali. Maybe after raya..




2 comments:

Abby ♥ said...

giloss, lani br jmpa pairnyer, hehe, yg kita g carik dulu ker, ke yg mana?

Ely Karella said...

erk dulu kita ada gi cari kasut ke? aku x ingat la..